Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Snoevie schreef:mijn vriendin heeft voor haar pony een 500 grams deken gekocht van HH,maar die voelt zowat even dik aan als mijn Anky 300 grams,zou dit te maken hebben met isolerend vermogen?
tessii1991 schreef:ik heb nu een 300 grams opliggen, daarvoor 200 grams, is nu erg guur en koud weer.
Zanora1 schreef:Snoevie schreef:mijn vriendin heeft voor haar pony een 500 grams deken gekocht van HH,maar die voelt zowat even dik aan als mijn Anky 300 grams,zou dit te maken hebben met isolerend vermogen?
De highliner van hh? 550 grams? ik heb die ook gekocht, en lijkt inderdaad niet veel dikker.. beetje apart
lizzy2 schreef:Heb ipv 600 gr toch maar 800 opgelegd, de wind staat recht in de stal!
Die van mij staan 24/7 buiten en hebben nog niet eens zo veel op
. Ze is geschoren en ik wil haar graag in zo'n vachtje houden.
)
. Dat zie ik dan wel weer! Pally schreef:lizzy2 schreef:Heb ipv 600 gr toch maar 800 opgelegd, de wind staat recht in de stal!
Die van mij staan 24/7 buiten en hebben nog niet eens zo veel op

Zinzi_jewel schreef:had de mijne 100 grams op nog maar dun gevoerde horseware deken , heb als enige optie een 300 grams staldeken met 0 grams regendeken of de 100 grams horseware erover ..
maar mijn paardje werkt deze winter eigenlijk niet , dus t is meer zodat ze niet zeiknat regent als ze buiten staat , ze staat nl overdag buiten en s avonds en snachts op stal ..
wisten jullie dat veel paarden ook reageren met winterhaar aanmaken , door het korte van de dagen , dus dat langer de lamp aanlaten op stal ook helpt tegen vacht aanmaken ..
dit even omdat ik veel terug lees dat mensen al een behoorlijke dikte aan dekens op hun paard hebben liggen
kan mij pony bij wijze van onder bouwvak lampen zetten dag en nacht maar dan nog maakt ze flink vacht aan