Helemaal niks! Alleen de kou kleumen hebben soms nog snachts een zomerdeken op. Pas als het onder de 10 graden word gaat het dekentje weer op. Alleen als ze binnen staan dan. Anders al wat eerder!
als er veel regen voorspelt is krijgt de mijne haar regendeken op. Gister niet gedaan en mijn stalgenoot haalt mijn paard rillend als een rietje van het land. Is ook niet echt gezond voor het paard dus vandaar de regendeken.
mijne heeft nu 500 gram op zijn rug liggen.... maar dan wel in de vorm van een vliegendeken. Wordt helemaal gestoord van de dazen en mugjes.... En ik trouwens ook
Niks, en de komende dagen ook niks Of de deken af, of de deken op En met dit weer gaat hij gewoon af, en blijft ook af Ookal regent het, ze staan dag en nacht buiten, en vermaken zich best
merel_gomez
Geplaatst: 24-06-07 16:18
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 29-02-24 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Vind ook dat jullie gelijk hebben, maar die van mij is 18 en echt stijf als ik d'r uit het land haal en het heeft veel geregend. Als het warmer is dan doe ik het ook niet, want dan zweet ze er onder vandaan....
Nog steeds helemaal niks en als het van de week slecht wordt ook niks en ze blijven lekker buiten hoor. Volgens mij kunnen ze er best tegen. Pas in september of zo ga ik weer met dekens beginnen als het ´s-nachts kouder wordt.
kitty_gomez
Geplaatst: 24-06-07 17:00
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt