Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lay schreef:Ik heb nog niks opliggen en twijfel eem beeetje.. Wil der volgend jaar zonder deken late staan.. Maar heb me verdiept dat ik dit jaar dan toch nog wel wat dekens op moet doen.. Lay heeft tot nu toe al een beren vacht voor haar doen.. Zit alleen wel te twijfelen, wordt 's nachts al zo koud.. Overdag staat ze buiten in een grote paddock, met grasveldje en 's nachts in een buiyen box..... Lastig, lastig, lastig!
boshuisje schreef:Mijn paard geef ik dit jaar geen deken meer.
Heb me er zo in verdiept dat ik een deken niet meer nodig vind als je geen wedstrijden rijd op hoog niveau en je paard niet te oud is. Ik rijd immers geen wedstrijden en een deken opdoen doe je dus puur voor het haar.
Maar ik denk dat ik het toch wel moeilijk ga vinden als de ijspegels aan je neus hangen en je paard staat te trillen op stal... maar ja... ff doorbijten want zover is het nog niet.
Lieveranders schreef:boshuisje schreef:Mijn paard geef ik dit jaar geen deken meer.
Heb me er zo in verdiept dat ik een deken niet meer nodig vind als je geen wedstrijden rijd op hoog niveau en je paard niet te oud is. Ik rijd immers geen wedstrijden en een deken opdoen doe je dus puur voor het haar.
Maar ik denk dat ik het toch wel moeilijk ga vinden als de ijspegels aan je neus hangen en je paard staat te trillen op stal... maar ja... ff doorbijten want zover is het nog niet.
Maar dat vroeg ik me af he.. kun je dan alsnog een deken op doen? Nee zeker?