Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carolaaxxxx schreef:Mijne heeft ook nog haar t op hoofd en benen. Rijd ook gewoon wedstrijden en ze komt alsnog super mooi voor de dag dus dat is grootse onzin
Talonius schreef:Onze pony is 5 wk geleden geschoren, en ondanks dat hij eerst onder een fleece regendeken heeft gestaan en nu onder een 300 grams (gewassen dus nu waarschijnlijk 200 gr) outdoordeken, zit er al best weer wat haar op. We hebben vanavond indoorconcours en als hij echt weer te nat wordt en blijft, dan gaat het er deze maand of in december toch weer af. Hij staat nu een halve dag op de paddock en de rest binnen.
Zijn er meer die ondanks de nog warme landdagen zo in het haar staan?
daphiena schreef:Ik heb een vraagje over scheren heb hier totaal geen ervaring mee.
Hij zweet onzettend hij is al nat na een paar rondjes draf.
Hij staat 's avonds op de paddock en kan zijn stal in lopen en ik probeer onbeperkt ruwvoer te geven(als hooi op is kan hij nog op zijn stro knabbelen).
Het probleem is dat ik niet met dekens wil gaan werken, (heb eventueel wel 2 regendekens 1 fleece zweetdeken en een wollen zweetdeken met hals als het echt nodig is)
Ook nog een waterdichte winterdeken liggen maar weet niet hoeveel gram dit kan ik wel navragen.
Is er een partoon waarmee hij zonder deken kan staan of eventueel met 0grams regendeken?
Of moet ik toch echt met dekens gaan werken?