Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Up_to_Date schreef:Ik lees dat er toch al enige paarden zijn die de deken al op hebben.
Ik sta op een pensionstalling en een ander paard heeft ook de regendeken op gekregen.
Ik denk dat die van mij 'm voorlopig nog niet op krijgt.
De vacht is sowieso nog erg dun en ze heeft het niet snel koud.
Ze staat 's nachts op stal.

Citaat:Deze gaat op als de temperatuur onder de 18 graden komt, natuurlijk kan het wel eens een graadje schillen, maar kan niet 24uur bij mijn paard klaarstaan ivm school.

Arabesk schreef:De beste deken is de vacht zelf

Arabesk schreef:Niet
De beste deken is de vacht zelf
rianne67 schreef:Even een vraagje, ik lees dat een heleboel onder een regendeken staan. Ook op stal. Waarom hebben jullie geen katoenen zomerdeken op? Is even warm, en ademd over het algemeen een stuk beter...
Of hebben jullie geen tijd om dan 's morgens de dekens weer te wisselen als ze naar buiten gaan?
?
rianne67 schreef:Even een vraagje, ik lees dat een heleboel onder een regendeken staan. Ook op stal. Waarom hebben jullie geen katoenen zomerdeken op? Is even warm, en ademd over het algemeen een stuk beter...
Of hebben jullie geen tijd om dan 's morgens de dekens weer te wisselen als ze naar buiten gaan?

Romeo2007 schreef:Maar wat nou als je savonds op stal komt en je paard is op zijn flanken helemaal nat onder de deken?
Heb dit namelijk gehad bij die van mij deze week.
Nouvel schreef:Romeo2007 schreef:Maar wat nou als je savonds op stal komt en je paard is op zijn flanken helemaal nat onder de deken?
Heb dit namelijk gehad bij die van mij deze week.
Dan is zijn vacht misschien toch al te dik voor een deken...
Of is de stal erg warm of had 'ie soms net lopen rennen?
Heb je een goed ademende deken?
, ik heb als het kouder word een winter deken en 2 fleece dekens en een vliegendeken.