Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jenbuc schreef:ik zou het vreselijk vinden als mijn paard buiten stond van 9 tot 17 in de kou in een paddock zonder eten
dan zou hij zich stierlijk vervelen en gaat hij klooien.
nee dan zet ik hem liever 1 uurtje buiten en dan weer naar binnen naar het eten.

_soraja_ schreef:de paarden bij ons gaan elke dag om ong 9 uur naar buiten en dan om 5 uur weer naar binnen

Jenbuc schreef:ik zou het vreselijk vinden als mijn paard buiten stond van 9 tot 17 in de kou in een paddock zonder eten
nee dan zet ik hem liever 1 uurtje buiten en dan weer naar binnen naar het eten.

Jenbuc schreef:bij ons moet je ze zelf buiten zetten in de winter.
maar met vrieskou kunnen ze als het land bevroren is het land op dan gaan ze van 11 tot 15 ofzo naar buiten.
ik zou het vreselijk vinden als mijn paard buiten stond van 9 tot 17 in de kou in een paddock zonder eten
In de winter niet. Tivara die wordt 6 keer per week gereden/gelongeerd. Nanoe wordt verder niks mee gedaan. Wel komen ze iedere dag een uur of 5 in de wei. Soms is dit wat meer, soms wat minder. Met wat meer kan het best zijn dat ze er een keer van 8.00 tot 18.00 in staan
En wat minder is het soms een uurtje. Verder komen ze ook (bijna) iedere week even een half uurtje los in de bak

marleen_usar schreef:Jammer dat niet iedereen gelegenheid daar voor heeft, of het over heeft voor zijn paard.