Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Paula schreef:Ik vind het geen gezicht. Bijv. als je wedstrijden gaat rijden, imo kom je dan niet zo serieus over met zo'n hartje op z'n kont

Paula schreef:Ik vind het geen gezicht. Bijv. als je wedstrijden gaat rijden, imo kom je dan niet zo serieus over met zo'n hartje op z'n kont

xx_Chey schreef:ik heb in mijn profiel een foto.
Cheyenne is laats ook geschoren en hebben we bacrie vleermuis erop laten zitten heel leuk
die kleine randjes lukt toch nooit
Barbie1986 schreef:Verder vind ik het eerlijk gezegt wel leuk als het tekentje op de kont ook een bepaalde betekenis heeft...
Marsafuba schreef:Oh wat een überleuke vleermuis!!!![]()
Ik wil mijn beer ook gaan scheren, ik zit te denken aan een smiley ofzo (of toch maar niet..) ja, misschien mensen met leuke tips? En als je zelf niet kan scheren en geen mensen kent die kunnen scheren, kun je dan ook een bedrijf inhuren? Zo já, WELKE? Site's?
Bedankt
SanneKyla schreef:Barbie1986 schreef:Verder vind ik het eerlijk gezegt wel leuk als het tekentje op de kont ook een bepaalde betekenis heeft...
Ik zou eht absoluut niet doen. Het is gewoon onnatuurlijk en als ik jullie was zou ik niet met een ''My little pony'' rond willen lopen. maar dat is mijn mening.

Coentjuh schreef:xx_Chey schreef:ik heb in mijn profiel een foto.
Cheyenne is laats ook geschoren en hebben we bacrie vleermuis erop laten zitten heel leuk
Hoe heb je dat laten doen johdie kleine randjes lukt toch nooit
Oké scheren is toch wel wat anders dan zo'n figuurtje zelf zou ik ut nooit doen!!