.Gevlekt en niet gevlekt paard mee: beiden hadden af en toe een horzel.
Paarden waren ingespoten met Veerust ... maar volgens mij was dat niet eens echt nodig geweest.
Schiet mij maar lek ... ik heb het hier over de Veluwe!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Citaat:een groot (wel 2 cm lang) gepanserd bruin vliegend beest gehad; die altijd rond de paarden hing. Steken deden ze geloof ik niet, zoemen deden ze heel hard
, wij gebruiken het en geen daas te zien!

), maar na een paar ochtenden leek het wel of zij dan ook even wat eerder opstaan om ons te belagen!!
). Met 2 paarden gaat er wel een 1/2 liter per 5-6 dagen door. Je kunt deze spray ook nog versterken door er wat extra hertshoorn olie erdoor heen te doen(dit is al op basis van hertshoornolie!)
Trouwens gelijk maar even wat kopen, voordat ze niet meer verkrijgbaar zijn!! barbara28 schreef:en als dat niet helpt denk ik de bucas deken met buikflap en uitsparing voor zadel proberen, zodat we toch in het bos kunnen rijden. Iemand daar ervaring mee? te koop bij de paardendrogist.nl voor 150 euro, maar das eigenlijk niks als je bekijkt hoeveel je kwijt bent aan al die sprays die niet helpen...

rommie schreef:Ik bedacht me gister ineens dat ik eigenlijk niet weet of wat wij hebben nou dazen of horzels zijn... Volgens google zijn onze beesten horzels maar ik heb het idee dat de mensen die die sites maken ze ook niet altijd even best uit elkaar kunnen houden

.