ik heb:

en:
Het eerste deken is dikker maar het 2e stukken zwaarder...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Perla schreef:IK heb een buitendek, wind en regen dicht van impereal riding 200 grams vulling ik vind hem heel goed met staart vlap en loopsplitten helemaal compleet maar hij trekt iets te veel naar achteren als bij andere dekens dus dat vind ik wel jammer
Emaartje schreef:Perla schreef:IK heb een buitendek, wind en regen dicht van impereal riding 200 grams vulling ik vind hem heel goed met staart vlap en loopsplitten helemaal compleet maar hij trekt iets te veel naar achteren als bij andere dekens dus dat vind ik wel jammer
ik heb er vandaag een ongevoerde regendek van gekocht..en zit verders prima alleen ietsje korter als andere dekens..bij de staart zeg maar
diddlmouses schreef:ik heb een vraagje over de bucas smartex rain, heeft iemand die hier toevallig?
Ik ben nl op zoek naar een ongevoerde regendeken voor mn shet.
Maar deze is wel gevoerd maar geen vulling, betekend dat dat het wel een dikkere deken is?
Emaartje schreef:wie heeft ervaring met het merk dekens imperal riding!!!zijn ze juist goed of slecht..enz
simongek schreef:diddlmouses schreef:ik heb een vraagje over de bucas smartex rain, heeft iemand die hier toevallig?
Maar deze is wel gevoerd maar geen vulling, betekend dat dat het wel een dikkere deken is?
Waarschijnlijk zit er dan zo'n dunne voering in maar is dus niet super warm maar meer geschikt als overgangsdeken.Emaartje schreef:.
diddlmouses schreef:ik heb een vraagje over de bucas smartex rain, heeft iemand die hier toevallig?
LauEef schreef:welke deken is volgens jullie warmer?
ik heb:
http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... .jpg[/img]
en:
Het eerste deken is dikker maar het 2e stukken zwaarder...