Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
happytime schreef:Veter onder de kaak van ring tot ring,best wel strak in normale hoofdstand,bij grazen is hij vanzelf losser.mijn 2 houdinies houden hem nu om,1 heeft wel een extra halsband erbij,ik heb wel greenguardhalsters
Het gaat nu al week of 4 goed hier: bij toeval een vliegendeken gekocht met een klittenband tussen de oren voor het halster. Toen kreeg hij het niet af en sindsdien gaat het heel goed. Zelfs met een andere deken zonder die optie. Ik hoop dat hij nu in zn hoofd heeft dat het niet meer lukt en het dus accepteert. Ik heb een Thinline (ze adverteerden destijds ermee dat paarden dit masker écht lieten zitten. Wrong
)
nicole31997 schreef:Ik kom onder mijn meelees steen vandaan... heeft iemand DE tip voor een graasmasker dat om blijft?
Ik heb alles al geprobeerd, graasmaskers zoals Harry's Horse, losse graasmaskers aan een veiligheidshalstes, losse graasmaskers aan een gewoon halster, nu een graasmasker vastgenaaid aan een gewoon halster..
SandraWierda schreef:Welk vliegenmaskers is geschikt voor onder een graasmasker/ halster