Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annekeee schreef:Nu vind ik het ook nog te warm hoor, laten we daarover duidelijk zijn.
De winkel zei vanaf 14 graden kan je de deken er op leggen.
Maar ik ben dus benieuwd naar de ervaringen.
Ik ga ny twijfelen of we het zelfde bedoelen met 'binnen voering' het is geen winterdeken, maar heeft wel de 'Stay-dry' voering.
Dus ik noem dat een voering
xRafaelaa schreef:Hallo!
Weten jullie misschien hoe het zit met de Bucas Celtic Stable dekens? Kan ik de stay dry fleece voering als een 'extra' 100 gram rekenen of telt deze helemaal niet mee? Ik wil beginnen met de Light, maar ik ben aan het twijfelen of ik de medium of de extra moet hebben voor de 'echte' winter. Het is een beetje verwarrend omdat op de ene website staat dat de extra in totaal 470 gram is en op de andere 300 grams staat...
Mijn merrie staat op de koudere dagen onder een 300 grams deken, maar ze staat wel grotendeels op stal... iemand die mij kan helpen? Ze heeft op dit moment nog geen deken op en weet ook niet zo goed wanneer ik de Light al op kan leggen...
Zorro_ schreef:Heeft iemand hier enig idee of de Horseware liners onder een Rhino deken passen?
Deze staat nu bij Divoza erg geschikt qua prijs (https://www.divoza.com/nl/rhino-original-turnout-lite-1) en ik weet van mijn tante dat dit erg fijne en sterke dekens zijn!
Roos_M schreef:Vrijdag gaat mijn Rambo 0 grams weer op. Morgen nog de Summer Serie.
Hoe staan jullie hier tegenover halzen ? Met vliegendeken heb ik hem er altijd op zitten maar ben in overwegen om een hals aan te schaffen voor van de winter; een 0 grams. Bijpassen bij de Rambo Original. Dan kan die er om als er veel regen wordt verwacht.
Vorig jaar zonder hals gedaan, maar misschien toch wel lekker voor haar.
Wat is jullie ervaring met halsen?