Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolindaa schreef:Vind het nu toch langzaam aan wel wat gaan tegenvallen. Ik heb ze nu een maand of 4 en de halsen worden heel wijd! Bij alledrie mijn paarden regent het nu altijd in en daar word ik zeer ongelukkig van
Ik heb al voor 2 van mijn paarden een andere gescoord. Een harrys horse en een QHP. Eens zien hoe deze zich houden wat betreft de hals.
Jolindaa schreef:Bij mij kan hij niet meer strakkerHeb al de haakjes eraf gehaald zodat alleen de riemen overblijven en dan op zijn strakst, maar dan nog staan ze wagenwijd open. Erg jammer! Tot nu toe *klopt af* doen mijn HH en QHP het goed!
Dispar_Vulgo schreef:Jolindaa schreef:Bij mij kan hij niet meer strakkerHeb al de haakjes eraf gehaald zodat alleen de riemen overblijven en dan op zijn strakst, maar dan nog staan ze wagenwijd open. Erg jammer! Tot nu toe *klopt af* doen mijn HH en QHP het goed!
Heb je wel zo'n deken met halve hals? Want die zonder hals schijnen erom bekent te staan dat ze vrij wijd zijn. (precies goed voor m'n brede paard)
kevje06 schreef:Welke deken raden jullie aan voor smalle kleine e pony, korte hals en rug.
Normaal 185 maar denk 175, maar met of zonder hals.
Christyj138 schreef:kevje06 schreef:Welke deken raden jullie aan voor smalle kleine e pony, korte hals en rug.
Normaal 185 maar denk 175, maar met of zonder hals.
Een pony die ik ken had van bucas maat 185, maar van nika 175, en die schuift nog wat naar achter (zonder halve hals) Dus dan zou ik ook voor een 175 gaan, maar dan wel met halve hals
rooswita schreef:ik had trouwens een 400 gram besteld met halve hals maar die viel in de lengte er groot uit paardje heeft altijd 205 nu 195 en is heel smal in de hals (voor die van mij net goed want hij is vrij smal)
verder eerste seizoen goed waterdicht en ziet er mooi uit
Dispar_Vulgo schreef:rooswita schreef:ik had trouwens een 400 gram besteld met halve hals maar die viel in de lengte er groot uit paardje heeft altijd 205 nu 195 en is heel smal in de hals (voor die van mij net goed want hij is vrij smal)
verder eerste seizoen goed waterdicht en ziet er mooi uit
Ja zelfde had ik hier!
Normaal ook 205, maar deze is behoorlijk lang. En ook halve hals geprobeerd, maar die was voor mijn paarden te smal.
Helaas word de deken zonder hals nu wel wat wijd aan de voorkant