GamblersCup schreef:jammer hoor, dat ze nog steeds couperen (in Belgie is het nog heel normaal meen ik ergens gelezen te hebben?)
In nederland doen ze het ook nog massaal hoor net als in belgie. Alleen is dat allemaal illegaal! In Belgie zijn ze er zelfs strenger op dan in Nederland.
Wienna schreef:het lijkt me dat een stompje alleen minder kracht heeft. Misschien moeten die spieren ook weer sterker worden. Haren wegen immers ook een hoop
Er was ook te weinig kracht. r zijn immers onvoldoende spieren aanwezig na het couperen. Daarom is het niet gelukt.
vinurr schreef:Bij van die goedkope extensions heb je toch aan het begin van ieder plukje zo'n plastic stukje wat je om een plukje eigen haar kan smelten? [Heb ervaring, op mijn 7de had ik één blauw plukje in mijn haar] Kan je géén plastic stukjes halen en ze dan zo op plukjes op haar staart smelten? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn, en moet wel aardig lang blijven zitten?
Ik ben toch wel erg benieuwd hie het er uitzag met staart(je)
Plastic zou idd wel kunnen, alleen is dan het prbleem dat je het er niet meer uit krijgt zonder het haar te baschadigen. Bij die plukjes uit de winkel is het geloof ik een soort was wat je er weer makkelijker uitkrijgt dan plastic wanneer je je nephaar beu bent.

]