Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
helpt haast nog beter, en niet zo gigantisch duur
goldynf schreef:na alles te hebben geprobeerd ben ik tot de conclusie gekomen dat niets langer werkt dan 5 min!
met t mooie weer zet ik dr eerst onder de sproeier en laat dr dan rollen in t zand en dan zo de wei op.
dit werkt best goed gelukkig hebben we niet veel dazen op de wei zitten.
als we gaan werken heb ik een gel die je met een sponsje op brengt.
leek me handig werkt opzich ook goed maar is moeilijk te dozeren dus als t op is maar weer verdiepen in de spray's....
.
.
indrasjacks schreef:goldynf schreef:na alles te hebben geprobeerd ben ik tot de conclusie gekomen dat niets langer werkt dan 5 min!
met t mooie weer zet ik dr eerst onder de sproeier en laat dr dan rollen in t zand en dan zo de wei op.
dit werkt best goed gelukkig hebben we niet veel dazen op de wei zitten.
als we gaan werken heb ik een gel die je met een sponsje op brengt.
leek me handig werkt opzich ook goed maar is moeilijk te dozeren dus als t op is maar weer verdiepen in de spray's....
Nou 5 minuten is wel overdreven zeg.de spray die ik zelf maak werkt minimaal 12 uur ja goed als je rijden gaat en je pard hevig zweet mischien minder
Maar voor op de wei perfect.
JoyceA schreef:Ik ga denk ik deze maar eens proberen:Leovet Vliegenspray Tam Tam Vet, hoe is die bij schimmels? Want wil geen vlekken.
Oh en anders die zelfgemaakte van Isabonny, klinkt wel goed. Alleen waar koop je kruidnagels, en lavendelolie?
Had ook iets gehoord over een zelfgemaakt middel met thee en azijn tegen dazen en vliegen. Weet iemand of dat werkt?
velvetluna_ schreef:JoyceA schreef:Ik ga denk ik deze maar eens proberen:Leovet Vliegenspray Tam Tam Vet, hoe is die bij schimmels? Want wil geen vlekken.
Oh en anders die zelfgemaakte van Isabonny, klinkt wel goed. Alleen waar koop je kruidnagels, en lavendelolie?
Had ook iets gehoord over een zelfgemaakt middel met thee en azijn tegen dazen en vliegen. Weet iemand of dat werkt?
ja het werkt