Als ik zo naar buiten kijk dan staan ze niet overdreven te slaan met hun staart dus het zou hier ook weleens mee kunnen vallen. Is lang geleden dat ik gewoon overdag heb kunnen rijden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IrisenUledi schreef:nou heb maandag in de bossen gereden in zuidoost brabant:D werd nog helemaal gek van de dazen merkte weinig verschil met eerst hoor

eindelijk weer een keer overdag kunnen trainen
Juliette86 schreef:Hoop toch wel dat ze eind september weg zijn op de veluwe. Dan gaan wij daar een weekje op vakantie met de paarden.
Hier nog steeds volop dazen trouwens. Het lijken er minder te worden maar je kan nog niet veilig het bos in of je moet echt loeihard doorrijden.
Juliette86 schreef:Het verschilt ook heel erg per locatie. In Brouwhuis kon ik in het verleden prima buiten rijden in de zomer (vlierdense bossen). Nu sta ik In de Mortel en daar zitter en zoveel.
IKbenEllen schreef:Eerste rit naar de Bokkenrijder is alweer geplandDat kon de zomer niet ivm die rotbeesten
Normaal kwamen ze met minstens 3 tegelijk en dat waren de rustige dagen. Het is in ieder geval fijn weer gewoon om 18.00 uur op het paard te kunnen gaan zitten.