Na weken kan ik eindelijk weer lessen. Het wordt misschien een blubber maar er is tenminste weer te rijden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Na weken kan ik eindelijk weer lessen. Het wordt misschien een blubber maar er is tenminste weer te rijden.
Nee ik baal er wel van (wat het paard aangaat iig). Die is echt niet leuk als ie 2,5 week niets gedaan heeft hoor. 
Saul schreef:Komaan mensen dr is toch genoeg te doen? Het paardenleven bestaat niet alleen uit dressuren? Genoeg mogelijkheden om je paard beweging te geven imo.
Saul schreef:Komaan mensen dr is toch genoeg te doen? Het paardenleven bestaat niet alleen uit dressuren? Genoeg mogelijkheden om je paard beweging te geven imo.
En sja wedstrijd, jammer dan, komen wel meer wedstrijden toch?
Wat een heisa altijd om dat weer, het heeft nog geen drie weken gevroren, waarvan hier één week flink, dat het op stal behelpen was met het water ed.
Al dat geklaag altijd. Is het warm is het niet goed, dan is het te heet en zijn er dazen. Regent t, is het ook niet goed, en als het een keertje sneeuwt ligt heel het paardenleven op zn kop?
Ik zie het probleem niet hoor
, is dat ik mijn paard niet eens even lekker op stal kon zetten. Ze stond er prima bij met een lekkere dikke waterdichte deken , verplicht 24/7 in de wei. Dat is ze wel gewend,maar even lekker borstelen en tutten op stal, laat staan wandelen kon niet eens. het pad naar onze stal is echt spiegelglad. zeker met een jong paard met voor ijzers. Vandaag was de wei gelukkig ontdooit, maar het pas was 1 grote ijsbaan met een dikke laag water er op. Was weer een hele toer om met jerricans water en hooi naar de wei te glibberen. Dus ik ben voor het eerst erg blij met die regen en dooi. Verheug me nu al als ik haar eens lekker helemaal lekker kan borstelen.