Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
x__laura schreef:Flosje446: Dat probleem heb ik ook, ik heb ook een Bucas deken waarvan ik de grams dus niet begrijp.
De ene site telt die fleece niet mee, de andere site telt die fleece als 100grams en nog een andere als 200grams en dat gaat dan over dezelfde deken...
. Ze is geschoren en voelde niet warm aan
. Dan maar een dekentje extra (er liggen er nog genoeg in de kast
) 

ze staat nu onder 350 + wollen zweetdeken BrittKitt schreef:Wat voor voering zit daar Snoevie? Van dat gladde, fleece, of gewoon stof? Zit daar ook misschien net de naad van de overgang van de ene voering naar de andere?
jesito schreef:Nog steeds 0-grams
GillyZidane schreef:mijn paard staat op dit moment onder 200 gram.
ik wil haar op korte termijn gaan scheren, en haar dan onder 400 zetten.
als het dan nog kouder wordt, zouden jullie dan nog naar 500 gaan of het bij 400 laten?
GillyZidane schreef:GillyZidane schreef:mijn paard staat op dit moment onder 200 gram.
als het dan nog kouder wordt, zouden jullie dan nog naar 500 gaan of het bij 400 laten?
even een aanvulling..
ze staat ook de gehele winter door op een weiland.
Verder gewoon goed kijken naar je paardje

GillyZidane schreef:GillyZidane schreef:mijn paard staat op dit moment onder 200 gram.
even een aanvulling..
ze staat ook de gehele winter door op een weiland.