Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mirgino schreef:@ Bluem
dan zou ik het aankijken na het scheren.
eerst een 300 gr erop en dan voelen of hij er warm onder is.
je kan dan altijd nog een dikkere deken omdoen.
staat hij op stal of buiten?
de mijne staat overdag buiten en s`nachts in een open containerbox.
Bluem schreef:Om het even over iets anders te hebben als Bucas.
Hoeveel grams leggen jullie op een geschoren paard (haflinger)?
Hij staat nu ongeschoren onder 200grams, maar denk er toch ernstig over na hem te scheren.. Alleen moet ik dan even zien hoe ik het doe met dekens. Ik heb nog een 200 grams staldeken liggen maar beide zijn zonder nek, nodig of niet bij een geschoren paard dat door de dag gewoon buiten staat en is dat wel voldoende, 400 grams? Want dan moet ik eventueel eerst uitkijken naar een andere deken.
Bluem schreef:en is hij echt volledig geschoren, deken zonder nek of met?
ik doe het wel omdat hij
Bluem schreef:en is hij echt volledig geschoren, deken zonder nek of met?
ze staat de hele zomer met hals (eczeem) dus ze mag swinters zonder gaat prima
simongek schreef:Bluem schreef:en is hij echt volledig geschoren, deken zonder nek of met?
Er zijn mensen die wel een hals omdoen en andere weer niet.ik doe het wel omdat hij
anders met 3 weken weer een pak haar op zijn hals heeft en ik geen zin heb om met een maand
weer te moeten scheren.
. Bluem schreef:en is hij echt volledig geschoren, deken zonder nek of met?
ninz schreef:Bluem schreef:en is hij echt volledig geschoren, deken zonder nek of met?
zonder, ik merk dat die van mij anders weinig bewegingsvrijheid heeft en bijna geen hooi meer kan eten geen deken met hals dus voor mij
ninz schreef:Bluem schreef:en is hij echt volledig geschoren, deken zonder nek of met?
zonder, ik merk dat die van mij anders weinig bewegingsvrijheid heeft en bijna geen hooi meer kan eten geen deken met hals dus voor mij
Snoevie schreef:mijn pony krijgt toch weer lichte schuurplekken op de schouders van haar deken.
vorig jaar bij een andere deken ook al
bah hier baal ik van.......wie heeft er tips?
Snoevie schreef:mijn pony krijgt toch weer lichte schuurplekken op de schouders van haar deken.
vorig jaar bij een andere deken ook al
bah hier baal ik van.......wie heeft er tips?