Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thirsa_ schreef:Mijn paard staat lekker in d'r blootje
SGWOllie schreef:Casperrrr: Dat snap ik wel hoor, daarom zet ik er ook nog een keer extra bij dat ik het niet zielig vind. Als je toch een deken opdoet tegen de vliegen en voor verkoeling is het toch mooi meegenomen dat-ie ook zwart blijft?
Maar als ik het goed begrijp staat hij dus tussendoor (net als nu) als vliegenbescherming en verkoeling nog niet nodig is wel zonder deken?
Zou je de deken ook opdoen alleen voor de kleur?
casperrr schreef:SGWOllie schreef:Casperrrr: Dat snap ik wel hoor, daarom zet ik er ook nog een keer extra bij dat ik het niet zielig vind. Als je toch een deken opdoet tegen de vliegen en voor verkoeling is het toch mooi meegenomen dat-ie ook zwart blijft?
Maar als ik het goed begrijp staat hij dus tussendoor (net als nu) als vliegenbescherming en verkoeling nog niet nodig is wel zonder deken?
Zou je de deken ook opdoen alleen voor de kleur?
Hij staat op dit moment al een tijdje zonder deken (geloof al sinds april weet niet meer precies sinds wanneer) we zijn ons nu in verschillende dekens an het verdiepen prijs/kwaliteit e.d hij heeft nu al enorm veel last van vliegen.. dus we zijn maar flink aan het sprayen met ant-vliegen spray. Daarom komt er ook zeer spoedig een deken (gelukkig)
En om je vraag te beantwoorden of ik hem alleen op zou doen vanwege de kleur: ja!
Waarom? 1 wij vinden het niet mooi (hij is nu 7 jaar, ergens rond oktober gecastreerd tot die tijd áltijd pik en pik zwart gebleven en ineens werd hij bruin) 2 ik rijd er wedstrijden mee, en we vinden het niet mooi als ik ineens met een bruin paard aankom (het oog wilt wat...)
Verder staat hij dag en nacht op wei, zodra de zon helemaal onder is en er geen kans meer is dat hij bruin kan worden of geteisterd wordt door vliegen gaat die deken af, en de volgende dag gaat hij weer op