Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dat er op de kaartjes aangegeven 'grammen' van Bucas niet kloppen. Blijkaar zijn dat ook geen grammen ofzo, maar een soort andere maateenheid ?? Verder denk ik dat zij wel redelijk in de buurt zitten. 

Djilan schreef:Het is toch apart dat de winkeliers het beter denken te weten dan Bucas zelf
Ging trouwens wel dekelijk om grammen. Of 220g moet iets anders betekenen.
maar goed, ze hebben de site nu aangepast en er staat niet bij wat de isolerende waarde van alleen de fleecelaag is. Dat ga ik bij deze dus maar eens informeren
Edit: mail naar bucas gestuurd!
Wendy_Komen schreef:Prima, ga ik even opzoek naar een 200 grams onderdeken!
In theorie dan..
Nibbit schreef:Maar 200 gram fleece geeft toch niet dezelfde warmte/isolatie dan 200 gram poly-fill?
Ik heb vanavond de 300 grams op gedaan, ze voorspellen nachtvorst en andere narigheden..
Djilan schreef:Nibbit schreef:Maar 200 gram fleece geeft toch niet dezelfde warmte/isolatie dan 200 gram poly-fill?
Ik heb vanavond de 300 grams op gedaan, ze voorspellen nachtvorst en andere narigheden..
Blijkbaar geeft fleece zoveel isolatiewaarde dat het te vergelijken is met een bepaalde hoeveelheid vulling.

BrittKitt schreef:Woei Mirgino, dat is pittig 3090 gram
mirgino schreef:@Bluem
moeilijk, mijn geschoren pony heeft een 3090 gr deken op
maar als jij nu al 200 gr op hebt en dan z`n haar weg haalt ,moet je dat haar vervangen![]()
en dan zit je al snel op een 450 gr deken
200 heeft hij al en 250 gr extra voor de verdwenen vacht.
maar waarom heb jij bij een haflinger met vacht een 200 gr deken op?