Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amor_Amor schreef:taverno, bedoel je dan niet dat hij juist wel goed aansluit (of ik snap het niet helemaal).
De voorkant krijg ik helemaal niet dicht.
taverno schreef:Amor_Amor schreef:taverno, bedoel je dan niet dat hij juist wel goed aansluit (of ik snap het niet helemaal).
De voorkant krijg ik helemaal niet dicht.
Als ik het klitteband vast maak zit hij precies goed maar omdat ik bij de gespen ruimte over heb(ze kunnen niet strakker)schiet het klitteband los en staat de deken wat open.Als de gespen iets korter zijn past de deken wel goed.
mira_01 schreef:mijn welsh K van 145 heeft maat 175 hoor en is ook smal
de ene deken zit wel mooi van voren en de andere weer niet. weatherbeeta valt bij haar mooi van voren
sennerin schreef:Ik wil voor volgende winter een dik deken met hals maar mag niet veel meer zijn dan 100 euro. iemand een goede deken?
mira_01 schreef:Buitendeken Landa en Staldeken Jasper
het verschilt bij haar wel heel erg van model en merk of ze de deken wel of niet past. de Pagony medium is veeeel te wijd van voren maar de Pagony ongevoerde past ze wel goed van voren (beide in maat 175)
je moet gewoon maar passen welk model beter past bij jou pony
didigirl_85 schreef:Hoi,
Ik heb even een vraag ik heb een deken van br en zit aan de voorkant iets te strak maar nu gaan de gaatjes van de gespen hellemaal uitlubberen ( er zitten namelijk niet van die ijzeren ringetjes om de gaatjes )en ik denk over langere tijd scheuren weet iemand of je dit bij een ruiterzaak kan laten maken, of er een nieuwe sluiting op zetten?