Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spenk schreef:Wat hebben mensen nu op hun geschoren paarden liggen? Vindt het dit jaar zo lastig met dat gekke weer.
Spenk schreef:Wat hebben mensen nu op hun geschoren paarden liggen? Vindt het dit jaar zo lastig met dat gekke weer.
Spenk schreef:Ik vind beide rambo's eigenlijk een maat te groot. Die hangen wat naar achteren en vallen helemaal over de billen opv stukje bil uitsteken en dat de naad van de staartflap eindigt op de aanzet van de staartwortel.
Spenk schreef:Nee mensen zijn gewend aan te grote dekensmaar het is wel lastig zien omdat de foto's niet echt van opzij genomen zijn behalve de lemieux en die ligt kwa maat perfect. Maar de staartflap naad moet eindigen op de aanzet van de staartwortel en een stukje bil hoort uit te steken.
90% van de paarden schijnt de dekens ook de groot te dragen als je de grote merken bucas/horseware en de grote ruitersportzaken moet geloven.
M_Vainqueur schreef:Ik vond zelf de LeMieux het minste liggen van de 3. De sluiting ligt precies op het hoekigste deel van de schouder en lijkt dus nu al wat te trekken aan de schouder. De andere 2 hebben de schuine sluiting wat hoger zitten, ziet er voor mij prettiger uit. Ik ga van de week de andere 2 nog een keer opleggen en opnieuw vergelijken, en dan zal het toch 1 van de rambo's gaan worden.
Dank jullie wel voor jullie mening uiteraard!