Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IngridM schreef:Vraagje; kun je eigenlijk 2 Horseware liners over elkaar heen doen? En maak je dan alleen de onderste vast bijvoorbeeld?
Of lukt dat überhaupt niet?
xApple schreef:Ik heb mijn pony vandaag lekker geschoren. Wat een enorm pak haar kwam er weer afHeb haar overdag in de zon bloot gelaten en om 19.00 een 200 grams deken opgelegd. De nachten/ochtenden zijn toch alweer flink fris.
Heeft iemand trouwens een goede tip voor dekens voor een kleine maar heel brede pony? Mijn pony is 1.35 maar enorm breed. Dekens zijn zo lastig en passen zelden. Ze krijgt steeds schuurplekken op de borst.
Nies_ schreef:JenniferU schreef:wat vinden jullie fijner werken.... de bucas liners onder de bucas dekens of de horseware liners?
het prijs verschil is namelijk enorm.... voor 1 bucas liner kan ik 2 horseware liners kopen
De Bucas zijn ook wel veel meer deken. Ik vind ze heel fijn.
Yvank_ schreef:Dan is er toch nog geen enkel zinnig woord over te zeggenals je je paard met -20 gaat scheren zou ik direct 600 grams opleggen
met +30 helemaal geen deken.
Dus nee dat kunnen wij niet bepalen zolang niemand weet wanneer je wilt scheren en wat dan de temperatuur is.