Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
celintjuh schreef:Jaja, nouja.. ieder zijn eigen manier toch?
BlazingBoots schreef:Oej, misschien moet ik onze jonge paarden uit de opfok die we afgelopen zaterdag naar de wei hebben gebracht (daar blijven ze tot november) ook allemaal (90 stuks) even een regendekentje brengen![]()
ze zijn niet van suuker!!
Emaartje schreef:ik had de ongevoerde regendekens ook weer opgedaan gisteravond kwma ik er vanavond waren de dekens helemaal nat van binnen dat hoort toch niet of wel? haalde ze af en kleddernat van binnen de dekens net zo nat als de buitenkant mijn paard had het gewoon koud dus heb evne niet anders dus heb ik de 150 grams er maar op moetne leggen eingleijk te warm maar wat moet je dan? en hoelang blijven regendekens trouwens waterdicht?
mirgino schreef:Emaartje schreef:ik had de ongevoerde regendekens ook weer opgedaan gisteravond kwma ik er vanavond waren de dekens helemaal nat van binnen dat hoort toch niet of wel? haalde ze af en kleddernat van binnen de dekens net zo nat als de buitenkant mijn paard had het gewoon koud dus heb evne niet anders dus heb ik de 150 grams er maar op moetne leggen eingleijk te warm maar wat moet je dan? en hoelang blijven regendekens trouwens waterdicht?
weet je zeker dat het geen vocht van het paard zelf is? dat hij heeft gezweten onder de regendeken?
het was toch best warm vandaag en dan is een deken al gauw zweterig!
daarom staat mijn geschoren pony lekker zonder deken overdag in de regen,is goed voor het huidje dat de hele winter onder een deken heeft gezeten.