Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alexandra15 schreef:Wie kent de dekensoort BLK?
Nieuwe, zwarte winterdekens van BLK.
Prachtige, verstelbare, voorsluiting met dikke musketons, spatwaterdicht, schoftbontje, kruissingels, bilriemen met dubbele musketons en loopsplitten.
Zeer goede pasvorm. Ca 300 grams.
Wat zijn dit voor dekens? je kunt ze kopen bij bmstables.nl wie heeft er ervaring mee? En zijn ze warm? Alvast bedankt!
Sjuimpje schreef:Koop een deken die hoog sluit, Rambo's bijv. liggen ruim voor de schoft.
Rieja schreef:heeft er hier iemand ervaring met drukkingen van de deken op de schoft?
Mijn merrie heeft op dit moment een behoorlijk geescaleerde drukking op die plek, precies waar het bontje van de deken zit zeg maar.
Nu heb ik de plek schoongemaakt, de deken zo ver naar achter gelegd zodat hij er niet meer in zit, maar zo kan ze niet naar buiten...
iemand een geniaal idee? of een nette, hoogopgesneden staldeken maat 205 over?
little_angel schreef:ik weet dat ik vervelend benmaar hier nog een keer mijn vraag : kan ik mijn 200 grams heel de winter ophouden ?
little_angel schreef:mijn merrie is niet geschoren , gaan bijna elke dag naar buiten, of het weer moet wel heel erg slecht zijn.. s'avonds op stal maar daar is het niet veel warmer als buiten
Sjuimpje schreef:'De mijne staat nog onder twee Anky staldekens en een Rambo.
Zal bij elkaar zo'n 1000 gram zijn.