Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bellehorses schreef:ingridxxs Je zou voor bijv. de bucas power turnout kunnen gaan http://www.bucaspaardendekens.nl/index. ... t&Itemid=1 Deze is zou uit mijn hoofd geschikt voor temperaturen tussen + 12 en - 6 ofzo.
Ghostattack schreef:Ik kom hier even binnenvallen, ben namelijk opzoek naar een winterdeken en het lijkt wel onmogelijk.
Het moet een 100 grams deken zijn in de maat 110/160 (5.3" volgens mij?). In ieder geval een vergelijkbare pasvorm als de Amigo Pony Hero 6. Op een of andere manier vind ik nergens een 100 grams deken in die maat. Op dit moment werk ik met een 0 grams regendeken van EJ in maat 155 (blote billen) met daaronder een 100 grams onderdeken, toch zit die niet optimaal merk ik.
Ik heb wel een 100 grams deken van EJ in maat 165, maar die pasvorm is zo bizar slecht dat ik hem terug in de kast heb gelegd
Edit: Dit is de Amigo Pony Hero 6 in maat 110/160 en 200 grams. Zo'n zelfde pasvorm deken zoek ik dus eigenlijk.
[ [url=m/EuG0fm.jpg]Afbeelding[/url] ]
keeyzie schreef:Ghostattack schreef:Ik kom hier even binnenvallen, ben namelijk opzoek naar een winterdeken en het lijkt wel onmogelijk.
Het moet een 100 grams deken zijn in de maat 110/160 (5.3" volgens mij?). In ieder geval een vergelijkbare pasvorm als de Amigo Pony Hero 6. Op een of andere manier vind ik nergens een 100 grams deken in die maat. Op dit moment werk ik met een 0 grams regendeken van EJ in maat 155 (blote billen) met daaronder een 100 grams onderdeken, toch zit die niet optimaal merk ik.
Ik heb wel een 100 grams deken van EJ in maat 165, maar die pasvorm is zo bizar slecht dat ik hem terug in de kast heb gelegd
Edit: Dit is de Amigo Pony Hero 6 in maat 110/160 en 200 grams. Zo'n zelfde pasvorm deken zoek ik dus eigenlijk.
[ [url=m/EuG0fm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze van de week gehaald bij Drunens Ruiterhuis, ze hadden deze deken in alle maten. Zelf ben ik gegaan voor een 191.
ElCamino schreef:Kirja : 2.5 jaar ??? daar doe je toch nog niks mee mag ik aannemen ? Waarom dan een deken ? Zolang ze het niet koud hebben gewoon niks opdoen
yamsi0124 schreef:excuses als dit al gevraagd is, ik heb niet het hele topic doorgelezen: Kiwi komt binnenkort meer bij mij in de buurt te staan waardoor ze ongeveer eens per dag gereden zal worden. (halfuur tot uur)
Ik was van plan van deze site: https://www.horze.eu/types-of-horse-cli ... -clip.html een irish clip of trace clip te doen. Welke is beter voor dat werk? of is een ander handiger?
En welke grams deken is hiervoor aan te raden? Extra hooi is helaas op de stal waar we heen gaan niet mogelijk, ze zou elke dag buiten staan, niet de hele dag maar sowieso een aantal uur.
Alvast bedankt!
upendo schreef:Wat voor deken wil je? Een simpel regendekentje?
Als je medium goed past zou ik voor een smartex rain gaan. Is wel een aanslag voor je portemonnee..