DanteLover schreef:Wat doen jullie eigenlijk tegen kale plekken?
Bij 1 van de drie heeft ze kale schuurplekken op de schouder van de deken..
Je hebt van die beschermers...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_nvds schreef:DanteLover schreef:Wat doen jullie eigenlijk tegen kale plekken?
Bij 1 van de drie heeft ze kale schuurplekken op de schouder van de deken..
Je hebt van die beschermers...
Citaat:Borstbeschermers. Niet gebruiken.. Ik heb die gehad en ze heeft nu een witte drukplek op haar rug, waar die beschermer ophield.. En ik ben niet de enige die dat probleem heeft gehad. Koop gewoon een goed passende deken, heb je ook geen last van plekken. Ik heb nu helaas een lelijke witte plek op mijn vosje zittenWerd eerst heel dik, toen werd het een wond en tja, dan groeit er wit haar terug.
pietiedecy schreef:leviria schreef:Ik spuit er elke dag een beetje equi star op. Nog nooit last van schuurplekken gehad
dat gebruik ik ook bij de shet! ideaal
Nouvel schreef:Hier gelukkig fijn passende dekens en nog geen last van schuur- en/of drukplekken...
Stalgenootje had de deken van mijn jonge paard lekker af gedaan vandaag, vanavond de 100 grams liner er onderuit gehaald, staat onder de ongevoerde Rambo.
Mijn geschoren paard staat onder 100 grams Rambo met 100 grams liner, was bang dat het overdag te warm was geweest, maar ze had niet staan zweten en was niet klam, dus dat is gelukkig mee gevallen!
Donna_ schreef:Hebben jullie echt zo'n hekel aan die dekens joh? Ik krijg de indruk dat jullie over de dekens denken 'hoe sneller hoe beter'..? Ik kan me nou helemaal niet druk maken om hoelang ze nog met een deken op staat eigenlijk, vind het helemaal niet erg! Ik hou gewoon lekker in de gaten hoe ze het eronder doet, en zolang 'ie nog nodig is, is hij nog nodig.. Al is dat bij wijze van spreke tot juni.
Kunnen jullie er een reden voor geven dat jullie er zo klaar mee zijn? Gewoon een hekel aan het op- en afdoen of hebben jullie ook paarden die er een hekel aan hebben, zoals Jesito bijvoorbeeld.
Geen aanval hoor, gewoon nieuwsgierig.