Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selina schreef:Ding is dat ze nu al een behoorlijke vacht heeft omdat ze 24/7 buiten staat. Dus zelfs met een stapritje zweet ze al.
Ik kijk wel even wat haalbaar is. Vroeg me meer af wat anderen er nu met dit weer erop leggen.
Tancreda4 schreef:Mijn merrie staat altijd onder dekens in de winter ivm arbeid, half scheren en omdat ze niet altijd goed waterdicht was. Nu is ze met semi pensioen en mag ze teddy worden. Maar ik twijfel een beetje of ze niet alsnog gewoon onder deken moet staan. Ze heeft artrose in dr rug, vorige winter was ze erg afgevallen van waarschijnlijk pijn (toen nog aan 't werk). Ze heeft nu weer vetjes gelukkig. Maar wellicht is 't wel beter om haar rug warm te houden. Of zou alleen een deken bij echt nat weer (ivm niet waterdichte vacht) en echt guur weer voldoende zijn? Beetje dilemma vind ik. Wat zouden jullie doen?
Selina schreef:Ding is dat ze nu al een behoorlijke vacht heeft omdat ze 24/7 buiten staat. Dus zelfs met een stapritje zweet ze al.
Ik kijk wel even wat haalbaar is. Vroeg me meer af wat anderen er nu met dit weer erop leggen.
xSCWx schreef:Mijn paard zit tussen 2 maten in. Bij 175 valt de deken netjes op zijn staart aanzet, maar steekt er nog een stuk bil uitbij 185 zit hij netjes over zijn bil heen maar valt de deken aan de voorkant wat groot. Wat zouden jullie kiezen?
Capriootje schreef:Guusje17 schreef:Heeft iemand een idee hoe de Harry’s Horse highliners vallen qua maat?
Ik heb een pony die tussen maat 165 en 175 in zit. Kan ik beter een maatje groter of een maatje kleiner nemen?
Ik vond ze altijd ruim vallen dus zou zeker de kleinere maat nemen.
manzano schreef:Maar de maar zegt ook niet alles. De 6.0/183 van Amigo is korter dan van Rhino. Beiden horseware.
Dus het is best merk afhankelijk wat de beste optie zou (kunnen) zijn.