Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tamaramt schreef:ladylay schreef:mijne staat op het moment ongeschoren onder een bucas all in one. dus iets van 470/500 grams
als hij geschoren word gooi ik er een onderdeken bij op.
je hebt de all one in 2 uitvoeringen;
de nieuwste uitvoering is 490 grams vulling en de uitvoering van 1 jaar of ouder heeft 570 grams vulling (deze deken heb ik)
mijn paard had vanaf woensdag ook de bucas all in one op maar heb sinds zaterdag weer de 200 grams onderdeken en bucas rain ( = 300 grams fleece= 100/150 grams vulling)
ik vind het nu te warm voor een 570 grams ; overdag is het rond de 10 graden en s nachts ronde de 5 graden
als de temperaturen overdag onder de 10 graden komen en snachts onder de 5 graden dan doe ik mijn bucas all in one weer op

Peachy schreef:Wanneer is het dan te warm? Pas als ze staan te zweten of al eerder?
onder 350 grams
Misschien dat ie dan inwerkt wanneer nodig ofzo?

BrittKitt schreef:BR fashion, dus verbaasde me wel.
Ik vraag me nog steeds af wat er nou eigenlijk bedoelt wordt in die deken met 340 grams voering en 220 gram coolplus voeringMisschien dat ie dan inwerkt wanneer nodig ofzo?
, ik heb ook zo'n deken. Echt super dekens...maar hoe dat verder werkt weet ik ook niet
ninz schreef:help mijn paard heeft haar staldeken helemaal gescheurd..
ik heb er nu een fleecedeken met daarover een canvasdeken met wollen voering over heen gelegd zou dat warm genoeg zijn want normaal staat ze onder een 300 grams...
BrittKitt schreef:Ze heeft het over haar staldeken die kapot is, dus ga er vanuit dat paard niet met die dekens buiten komt?
Puchje schreef:Ja, hij staat buiten en ongeschoren![]()
Als ik nu een 200 op zou leggen, gaat hij zweten