Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pashon schreef:pamela en wat is de toegevoegde waarde want in principe word er weer eens een natuurlijk iets "opgedrongen"
Gentlegiant schreef:het gaat lekker hier
Volgens mij zijn hier wel meer mensen op de teentjes getrapt en niet alleen Pamela en ik zoals pashon zij
keat schreef:hallo mijn paard staat nu snachts onder 200 grams en overdag met 100 grams staldeken. als het weer zo heel zonnig en heet is onder een regendeken. ben al ff bezig en probeer een aardig tropisch temperatuurtje te houden onder de deken, en toch blijven haar haren maar groeien. natuurlijk zal het wel minder zijn als dat ze geen deken op heeft. het is wel irritant. mijn jonge paard staat zonder deken en die heeft nog minder haar dan mijn andere paard. scheren ga ik niet aan beginnen. vorig jaar had ze geen deken op en dan is het net een ijsbeer. hopen dat het dus dit jaar binnen de perken blijft haha
pamela25 schreef:yep even goede vrienden
en gelukkig hebben we allemaal onze eigen mening
scoxxx schreef:ladylay schreef:Hij staat overdag buiten...
En ik kijk naar mijn paard, en niet naar de grams of wat anderen ervan denken...
Dat interesseert me niet...
Daarom was mijn 1ste vraag: wat gebeurt er met jouw paard als ie niet zo ingepakt staat? Meer haar? bibberen? afvallen?
Focussed schreef:3?! Waar woon jij, Siberie?
Hier was het nog 10, dus hou nog even mijn 0 grams op. Mocht het meer richting 6 gaan en overdag ook niet meer zo warm zijn dan gooi ik 200 grams op