Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tamaramt schreef:Snoevie schreef:ik denk echt wel dat het nog kouder gaat worden dan dat het nu is.......het is nog maar eind oktober
denk je dat ?
het was gisterochtend -4 en overdag 3 graden
vanochtend -2 en overdag 4 graden en nu is het 1 graden
kouder als -4 zal het niet gauw worden hooralthans niet in nederland

Djilan schreef:Welk deel van het land zit jij dan Tamarant?
Hier op de Veluwe heeft het de afgelopen winters toch met regelmaat -8 gehaald..
althans niet in nederland[/quote] 

Sjuimpje schreef:Nope, hij krijgt zo wel zijn halsdeel voordat hij naar buiten gaat
Die zat trouwens erg krap, dat paard is echt hard gegroeid ten opzichte van 2 jaar geleden, hij past bijna geen enkele deken meer en nu krijg ik de hals ook niet meer goed dicht.

Nooit geweten !
Van die bandages wist ik ook niet

_Jennifer_ schreef:haha, ik dacht dat 570 grams dekens altijd voor scandinavische temperaturen was
ze staat nu met een fleecegevoerde regendeken op stal, 2 uurtjes naar buiten. Ze kan zich nog goed warm houden, ze heeft ondertussen al een redelijke vacht aangemaakt. Maar gezien mijn arm gebroken is kan er toch niet echt intensief op gereden worden. Dus voorlopig mag ze haar vacht lekker houden.
Maar als de haren omhoog staan, dat betekend toch niet dat ze het koud hebben, zoals bij de mens, maar dat ze voorkomen dat ze het koudkrijgen?
Even een vraagje!