Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Katrien schreef:Kan je eigenlijk een waterdichte deken zonder hals met dit weer gebruiken als onderdeken onder een andere waterdichte deken of gaat dat glijden?
Freggel schreef:Katrien schreef:Kan je eigenlijk een waterdichte deken zonder hals met dit weer gebruiken als onderdeken onder een andere waterdichte deken of gaat dat glijden?
little_angel schreef:\ik had een vraagje, mijn paard staat nu zonder deken maar kweekt toch wel een erg dikke wintervacht en is al wat ouder(weten het niet precies , we hebben geen paspoort maar we denken 24).dit paard word nog intensief gereden (ook wedstrijden) en daarom wil ik voor nu op de trailer als het erg koud is en voor volgende winter een deken aanschaffen, bij ons op stal krijgen ze een deken op als het onder de 7 graden komt.ze gaan (bijna) iedere dag naar buiten en staan s'nachts binnen, onze stallen zijn niet veel warmer dan buiten en houden alleen wind en regen op een afstand.de deken moet zowiezo waterdicht zijn natuurlijk, en ik heb het liefst dat ze de hele winter dezelfde deken ophoud, zonder dat ik halverwege de winter een dikkere op moet gooien bijvoorbeeld.
kan iemand mij vertellen wat voor deken ik moet?met name hoeveel grams en of iemand een goed merk weet....
parouscha schreef:Wat hebben die van jullie nu allemaal om voor dekens?
De mijne heeft nu een fleece zweetdeken op met hals, en een 250 grams en een 400 grams.
Freggel schreef:Of een bucas all in one. Dat is zo'n goede deken dat je 'm van +12 tot -25 op kunt laten liggen.
Kost even wat maar dan heb je ook wat