Lous schreef:Nogmaals,ik heb ook al elders een topic geplaatst bij Ervaringen en Diensten:
Wie weet een bedrijf in Breda e.o. Waar ze scheerapparaten repareren?
Opsturen naar kommer Biopharm
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathalie84 schreef:Lous schreef:Nogmaals,ik heb ook al elders een topic geplaatst bij Ervaringen en Diensten:
Wie weet een bedrijf in Breda e.o. Waar ze scheerapparaten repareren?
Opsturen naar kommer Biopharm
Perryx schreef:Wil ook heel graag scheren, maar apparaat die ik altijd leende van een vriendin is kapot blijkbaar.
Is er toevallig iemand in de buurt van Hengelo Overijssel die er eentje wil uitlenen of mijn paard voor een klein bedrag kan scheren ?
Perryx schreef:Wil ook heel graag scheren, maar apparaat die ik altijd leende van een vriendin is kapot blijkbaar.
Is er toevallig iemand in de buurt van Hengelo Overijssel die er eentje wil uitlenen of mijn paard voor een klein bedrag kan scheren ?
kaatje77 schreef:Perryx schreef:Wil ook heel graag scheren, maar apparaat die ik altijd leende van een vriendin is kapot blijkbaar.
Ik heb je al eerder aangeboden.
Maar ben te duur. Ja voor kwaliteit en horsemanship ben je gewoon wat meer kwijt.
Als je via boktmarkt kijkt zijn er genoeg die voor de piepklein bedrag scheren. Als je dat er niet voor Wilt betalen (20€) dan weet ik het ook niet meer....
EdkingEnzo schreef:Sorry als de vraag al eerder gesteld is, maar ik ben aan het twijfelen of ik mijn paard ga scheren.. Hij blijft de komende winter buiten, maar ik wil wel graag blijven rijden en hij zit nu al behoorlijk dik in zijn vacht (heeft al een tijdje een deken op) en dat wordt dus nog erger.. Hij zweet dus ook heel snel, en omdat hij buiten blijft is het dan wel heel erg koud en kans op snellere ziekte.. Wat zouden jullie doen?
carolina1278 schreef:Hier ook weer geschoren.. wat een werk weer, maar meneer ziet er weer piekfijn uit.
Goedkoop laten scheren, is duurkoop.. zie regelmatig paarden voorbij komen die goedkoop geschoren zijn, waarmee ik niet zou gaan rijden.. pfff ik ben ook perfectionistisch en elke haar moet eraf bij mij en ja dat kost tijd en dus ook geld.. maar soms.. zie je gewoon bij sommige paarden nog hele stukken zitten en dan zijn ze inderdaad goedkoop geschoren.. nou ik betaal liever iets meer!