Heb ik net die deken op gedaan..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Somebitch schreef:Hmm nu hoor ik weer dat het volgende week weer warmer gaat worden..![]()
Maar goed dan haal ik de dekens overdag wel af. Zoals vandaag is het toch behoorlijk fris zeker met die stevige buien die ze voorspellen.
verootjoo schreef:Ik begin meestal als de temperatuur overdag niet boven de 15 graden uitkomt.
Om een paard met 20 graden een deken op te leggen vind ik echt te ver gaan hoorEn 's nachts staat ie op stal, dus daar is het ook niet zo koud

Somebitch schreef:Ja hier is het ook behoorlijk fris.. Heb alleen nog geen buien gehad.
Somebitch schreef:Hmm nu hoor ik weer dat het volgende week weer warmer gaat worden..![]()

Jorienn schreef:verootjoo schreef:Ik begin meestal als de temperatuur overdag niet boven de 15 graden uitkomt.
Om een paard met 20 graden een deken op te leggen vind ik echt te ver gaan hoorEn 's nachts staat ie op stal, dus daar is het ook niet zo koud
Ik ben het met je eens.
Ik zou mijn paard ook geen deken op doen als het 20 graden is. Als het snachts echt enorm koud is doe ik ff een lekkere dunne deken op. En overdag is het ook niet koud dus lopen ze gewoon lekker zo buiten zonder deken![]()
Meestal is het snachts ook NOG niet super koud dus heb nog niks op, maar als het echt kouder word, doe ik lekker een dunne deken of fleece-deken op;)!
Als hij het er echt te warm onder krijgt van de week dan doe ik hem af..

maar ik kijk effe wat ik doe.der staat nog een paard en die is al wat ouder en word gewoon geschoren en krijgt een dikke deken op.maar ja ik kijk wel wat ik doe. ik scheer hem al elk jaar maar ja nu gaat hij wat langer naar buiten van de winter want die mogenlijkheid had ik niet op me vorige stal.daar stond hij maar een uurtje buiten en zomers ook.maar ja we zien het wel 
Ben zelf veel te bang dat hij dan kou vat.. Hij vat in de winter namelijk al best snel kou..

) maar goed, die krijgt denk ik morgen zijn regendek ook maar op....