Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ladylay schreef:ja ze is geschoren, nee, als het nog kouder word, komt er nog 1 deken bij, en dat word waarschijnlijk een wollen hals deken...
ik heb er nu 2 dekens op liggen..
teveel ? nee, waarom niet, als ik er 1 deken op leg groeit ze meteen haar aan, nu niet en haar oortjes zijn warm...
met 1 deken, heeft ze het toch echt koud, koude oren .
en de vacht blijft nu dus kort
Citaat:Koude oren is een niet abnormaal verschijnsel, gesteld dat de oren er verder normaal uitzien qua kleur etc.
Stephan Beunis, dierenarts
maar goed die van mij staan onder 300 gram Ranovich schreef:pff, nu al 600gram op de paarden?
Want doen jullie in de winter op als het overdag tegen het vriespunt is? of staan ze dan nog steeds met 600gram?
een 200grs zal bij deze stallen wel te dun zijn als het echt koud wordt? Maar ik zat dan meer te denken aan een 300grs dan aan een 400grs, dat lijkt mij zo dik? Of kan ik beter Leo een 400grs doen en ulisse een 300grs. Zou hij nog meer wintervacht kweken als het kouder wordt en hij een (te) dunne deken op heeft? Meer wintervacht wordt echt lastig, hij zweet nu al best snel.FZ_Lin schreef:Planning voor deze winter was eigenlijk 150/200 grams op te doen.
Maar heb toch me 300 grams opgedaan, aangezien er een hele koude winter aankomt. En ja ik zit ook liever in een dikke jas buiten

)