Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shillelagh schreef:ik heb een deoroller van de divoza... die help best goed tegen dazen maar de vliegen (of ik smeer gewoon niet goed sprayen is makkelijker moet ik zeggen..) gaan er nog wel op maar zo'n deoroller kan heel makkelijk op het hoofd en het is helemaal niet schadelijk en het is heel makkelijk om te maken zag ik op de roller:P maar ga deze eens proberen:)
Picassox schreef:shillelagh schreef:ik heb een deoroller van de divoza... die help best goed tegen dazen maar de vliegen (of ik smeer gewoon niet goed sprayen is makkelijker moet ik zeggen..) gaan er nog wel op maar zo'n deoroller kan heel makkelijk op het hoofd en het is helemaal niet schadelijk en het is heel makkelijk om te maken zag ik op de roller:P maar ga deze eens proberen:)
Ik heb er ook eentje, zo'n roller.
Werkt prima voor het hoofd.
Slotty schreef:ehm, waarom hebben jullie t steeds over stipjes? haha, sorry hoor!![]()
Wat kost het bij jullie ong om alles te kopen??
elienlady schreef:ik ga het binnenkort ook eens proberen, het stikt hier van de dazen.. maar helpt het nou ook tegen zomerexceem?
en kan het geen kwaad op een zwart paard? dat de kleur vervaagd ofzo?
alex66 schreef:wat een leuk topic![]()
ik heb het even door gelezen en wat aanvullingen
kruidnagel is ook in olie verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de tuinen.
kost ongeveer 3,50 maar je hebt er op een lieter maar een paar druppels van nodig
om olie te mengen met azijn of water voeg je gewoon 1 druppel melk toe.
azijn, kruidnagel en dettol gebruikte ik al maar ik ga nu zeker ook knoflook toe voegen
WilmaW schreef:alex66 schreef:wat een leuk topic![]()
ik heb het even door gelezen en wat aanvullingen
kruidnagel is ook in olie verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de tuinen.
kost ongeveer 3,50 maar je hebt er op een lieter maar een paar druppels van nodig
om olie te mengen met azijn of water voeg je gewoon 1 druppel melk toe.
azijn, kruidnagel en dettol gebruikte ik al maar ik ga nu zeker ook knoflook toe voegen
Melk bederft wel weer al is het maar een beetje...
Stinkt het misschien nog harder