Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Ik zou de bal net wat hoger in het net hangen
runningkawa schreef:Dat is dan niet veel groter dan een jollybal, of wel?
rommie schreef:Mijn vader kwam met het plan om een skippybal vol te spuiten met purschuim, zodat hij niet uit elkaar klapt in de zon... Zou dat wat zijn denken jullie?
Perrokai schreef:Blijft bij jullie de verf goed op de skippybal zitten ?
Ik heb vandaag niet in de val gekeken, had geen tijd. Ben wel eens in het bos uitgestapt bij een grote vijver. De dazen cirkelde weer rond de auto en gingen er op zitten. We stapten uit en ze kwamen helaas op ons af. Maar als je tijdje flink blijft bewegen en er een paar doodslaat word het na een minuut of vijf toch minder. Maar wat zitten er enorm veel weer zeg.
Bovenring is bij mij een hele grote slangenklem waar de pot precies in hangt.
Dribbel, goede vangst zeg ! En wat zit er bij jou bovenop, een wespenval ? Van glas of plastic ? En vliegen ze daar niet uit ?
Mijn paard zit nog steeds helemaal onder de dazenbulten, die trekken duidelijk niet snel weg.
rommie schreef:Dat vroeg ik me ook af ja, maar als je pur in een naadje spuit dicht het alleen de naad maar het drukt het hout (bijv.) niet uit elkaar.. Ik denk trouwens ook dat het niet heel erg is als hij wat bulten heeft, een paard is tenslotte ook niet rond![]()
Hoe het met de warmte zit weet ik ook niet goed... We'll see!