Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruintje123 schreef:Nou, volgens mij zijn ze verzopen
Hier staan de paarden al de hele dag op het land zonder in de schuilstallen te gaan staan.
Terwijl de zon heerlijk schijnt.
Hoe is het bij jullie?
bruintje123 schreef:Nou, volgens mij zijn ze verzopen
Hier staan de paarden al de hele dag op het land zonder in de schuilstallen te gaan staan.
Terwijl de zon heerlijk schijnt.
Hoe is het bij jullie?
GamblersCup schreef:Hier een poging gedaan om mijn Fries aan de longe te hangen en mijn ezeltjes erbij in de bak. Maar het was nog geen 3 minuten, toen zijn we met z'n allen vrijwillig de bak uitgerend.... niet te doen met die dazen!
Helpt zo'n dazenval nou écht? Leuk dat je dazen kunt tellen die erop vast kleven, maar merk je het in het gedrag van je paard in de wei, of merk je het echt met rijden dat het minder is?
GamblersCup schreef:Helpt zo'n dazenval nou écht? Leuk dat je dazen kunt tellen die erop vast kleven, maar merk je het in het gedrag van je paard in de wei, of merk je het echt met rijden dat het minder is?
Popstra schreef:Ik maakte gister het volle potje van de dazenvanger open om de dazen en vliegen kadavers te verwijderen. Er kwam me toch een smerige stank uit zeg!!!!!! Ik moest er gewoon van kokhalzen zo smerig...
Logisch natuurlijk al die lijkjes in het lauwe laagje water
Dus neus dicht als je het dekseltje er af haalt