Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
.

)princesmax schreef:nee heb er geen zin in, bak is dan nat of bevroren geen mogelijkheid om binnen te rijden. handen en voeten bevriezen al voor dat ik bij het paard aankom ( moet een kwartier met de brommer ) nee geef mij maar de zomer/lente!!!
maar eigenlijk vrees ik dat ik niet ga durven rijden als het glad ligt of sneeuwt
Vorig jaar reed ik soms met mijn vriend zijn jeep, dan durf ik het wel met de 4x4 aan
Maar met mijn auto glijd ik echt rap
Vickz schreef:princesmax schreef:nee heb er geen zin in, bak is dan nat of bevroren geen mogelijkheid om binnen te rijden. handen en voeten bevriezen al voor dat ik bij het paard aankom ( moet een kwartier met de brommer ) nee geef mij maar de zomer/lente!!!
Ik moest vroeger 20min met de brommer, in de winter soms langer omdat het dan glad ligt enz. Gelukkig heb ik nu mijn autotjemaar eigenlijk vrees ik dat ik niet ga durven rijden als het glad ligt of sneeuwt
Vorig jaar reed ik soms met mijn vriend zijn jeep, dan durf ik het wel met de 4x4 aan
Maar met mijn auto glijd ik echt rap

daarna lekker in de warme stal kruipen met een deken, paard wat hooi geven en luisteren naar dat tevreden knabbelgeluid
en de paarden zien spelen in de sneeuw, rollen en rennen met elkaar, prachtig
daar aan de warme choco en lekker onder de dekentjes :d

Soms best balen dat ik dat niet lust.
Laat mij maar lekker zonder jasje de deur uit gaan. Vanaf die temperatuur vind ik het pas best.
al die hyperactieve paarden die hun energie kwijtmoeten vanwege de kou, en dan nog het liefst tijdens het rijden wanneer baasje machteloos staat door bevroren voeten, handen, enzovoorts.. niet te vergeten de glijpartijen die je meemaakt op weg naar of van de weide als het weer eens heeft gesneeuwd. en al die kleren die je aanmoet! als je even aan het rijden bent (trouwens totaal niet comfortabel met zo'n dikke sjaal en handschoenen) moet je halverwege stoppen om die veeeeels te warme jas uit te trekken. Bah bah bah nee!

rowo schreef:En wat mensen toch fijn vinden aan lekker dik ingepakt overal naar toe moeten
Pluizebolpum schreef:rowo schreef:En wat mensen toch fijn vinden aan lekker dik ingepakt overal naar toe moeten
Dat is gewoon knus...Net zoiets als dat je in een lekker warm bed kruipt en je jezelf helemaal in een holletje rolt. Met warme dikke kleding en jassen is het net zo. Mobiele dekbedjes.![]()
@RoosIris: Toevallig nog een plekje in je koffer over?
eerst rijbewijs!