Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ben sommige dagen zelfs 2x geweest... Terwijl ze gewoon buiten komen en gemest/gevoerd worden. Woon ook maar 5 min van stal vandaan, dat scheelt

)
Heb tijdelijk geen auto, mijn achterrem op de fiets heeft het begeven (kabeltje doorgeknapt door het vriezen) en is een uur te voet in de zomer, als je doorstapt. met dit weer weet ik het niet eens. Hier strooien ze niks en glij je over het voetpad alsof je op een ijsspiegel loopt. Je moet je vasthouden aan de omheiningen van de huizen om niet op je bek te gaan.
marise83 schreef:stef schreef:Ja hoor, net 10 kilometer op de scooter (ja! Scooter!) getuft. Goed ingepakt, niet harder dan 20 km/u, voetjes ernaast en in mn hoofd: "wat er ook gebeurt, NIET remmen!"
Dat doe ik je niet na hoor!!
window schreef:@Zilfstar: ik denk dat je nu veeeeeel meer problemen heb![]()
aangezien we hier tot ons enkels in de sneeuw staan op de weg en het maar blijft sneeuwen en sneeuwen
het is idd geen fijn weggetje voor jullie bij stal, beide kanten sloot
vind het daar ook al doodeng om met trailer te rijden (zonder sneeuw)
bij me ene paard was ik vanmorge al geweest
maar me andere paard wou ik om half 1 heen gaan, maar toen lag der al zoveel sneeuw en bleef maar sneeuwen
ik heb ook geen winterbanden!
maar hij staat op pensionstal dus voor eten hoef ik niet te zorgen en een vriendin van mij haar vriend woont er naast dus ze ken lopent naar mijn paard en heb haar dus gebeld zij doet nu zijn stal en rijd hem, dus goed opgelost
maar dit is de aller eerste keer dat ik niet ga vanwege het weer
voor de rest waren de wegen van de week gewoon goed te doen
Of nou ja... hij bood het zelf aan
Die heeft een leasebak BMW diesel met winterbandjes en had wel zin om effe lekker te mesten (wel fijn hoor, zo'n vent), anders had ik zijn wagen gewoon effe geleend. Dat lukt door de week niet, want dan is hij op zijn werk natuurlijk. Nu kan ik bij ons zieke dochtertje thuis blijven (nou ja ziek... was in orde vanmorgen, heeft gezwommen (extra les) en nu net stort ze in en heeft ze 39...
dus ligt nu lekker te bed ) en onze zoon zit lekker TV te kijken.
rapido schreef:Wow, begrijp me niet verkeerd, als je op een pension stal staat is dat natuurlijk niet van toepassing wat ik zeg maar als je op een stal staat waar iedereen alles zelf moet doen dan is het knap lastig als het steeds dezelfde zijn die niet (willen/kunnen) komen en zelfs geeneens even bellen of afspraken maken over hoe en wat. Als mede stal bewoner om het zomaar te noemen voel je jezelf dan toch geroepen om dat paard van diegene dan te verzorgen als je savonds als laatste er bent en na het voeren het licht uit moet doen en soms kan er dan geeneens een bedankje van af! (bin there, done that!)
Maar zoals ik al zei dat zijn vaak steeds dezelfde personen en dan denk ik ga lekker op een pension stal staan waar alles voor je gedaan word dan is dat geen probleem toch!?