Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GamblersCup schreef:Siets schreef:Kijk, dit vind ik nou een rare uitspraak van jouDe ts is echt niets aan ons verplicht hoor, hoe graag je het zelf
misschien ook zou willen...![]()
Hoe weet jij nou, of ik graag zou willen dat TS iets aan ons verplicht is?!?![]()
Niemand is iets verplicht, maar dat word dan ook nergens gezegd of geschreven. Heb jij gezien dat iemand schreef "ze is verplicht ons op de hoogte te houden"? Klets dus geen onzin svp.
Wel zou het interessant zijn te weten wat er uiteindelijk met die staart gebeurd is en zijn we allemaal nieuwsgierig! En zou het jammer zijn als TS helemaal niet meer reageert!

Rooz19 schreef:Hallo,
bij mijn merrie is vroeger helaas de staart gecoupeerd. Nu ik haar pas in mijn bezit heb merk ik hoe ontzettend last
ze heeft van de muggen, het is bijna triest om te zien. Ik heb informatie opgevraagd bij verschillen ´paardenkappers´ die dan een staart inmaken van extensions dit is helaas wel erg duur... denk aan 350 euro.
Nu kwam mijn vader met een simpele oplossing, waarom geen staart van de slager, zal wel stukken goedkoper zijn (of misschien wel gratis). En dan gewoon kijken via google waar het slagershuis zit en daar naar toe bellen? Kan ik dan gewoon zeggen ik wil een staart van een fries dus een zwarte staart? Ze is namelijk een kruising daarvan.
Maar.... en dan? Is het dan het beste om de haren af te knippen bij de staart, bv te wassen en dan iemand zoeken die ze erin kan vlechten of wat?
ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen en die zelf of misschien anderen mensen weet die ook zoiets hebben gedaan.
alvast bedankt.

.
] Kan je géén plastic stukjes halen en ze dan zo op plukjes op haar staart smelten? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn, en moet wel aardig lang blijven zitten?