Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horseware schreef:Iemand hier ervaring met de Heiniger Saphir?
Ik heb er net eentje gekocht maat er zit standaard een 1,8 mm mes op. Ik heb een 3 mm mes nodig maar nu bestaan alleen 2,8 en 3,2. Wat is het handigst?
Liselot schreef:Mijn apparaat gaat zaterdag de verkoop in. Heb dan mijn laatste klantje, kan door een schouderblessure helaas niet meer pijnvrij scheren.
Mocht iemand interesse hebben in een heiniger progress met 2 messensets en alle toebehoren in koffer, de pb box staat open
kaatje77 schreef:Ik heb 2 bussen besteld via http://www.hairandbeautyonline.com/nl/ was ik goedkoper uit dan in de winkel met verzendkosten erbij
En de volgende dag in huis
irisje2 schreef:Gelukkig! Dan ga ik haar scheren. Zou het ook zonder halsdeken kunen? Gewoon een deken tot de schoft. Hoeveel grams zou ik dan opgooien?
Pantykous schreef:Ik heb de mijne al lekker onder z'n rambo duotje met hals, meneer staat er warmpjes bij. Met dit zeikweer mag dat ook wel.
Heb op aanbevelen van enkele dames hier m'n messen opgestuurd naar Jorna om te laten slijpen. Ik heb alleen geen idee van hoe lang dat duurt en wat 't kost.Iemand een indicatie?