Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yorghos schreef:Mijn paard staat intussen alweer onder zijn ongevoerde regendeken. Met zijn 200grams stond hij al te zweten. Hij is niet geschoren.
Michelle_x schreef:Dat zou ik dus echt niet meer doen. 1 fleece deken en een ongevoerde regendeken is voor deze temperatuur prima, als je pony daar aan gewend is.dus als hij nu onder een simpele (zweet) fleece deken staat en als hij naar buiten gaat daar een 0 grams regendeken over kan ik hem volgende week gewoon een 300 grams op doen?

Hoop het deze week te kunnen gaan afbouwen eigenlijk!
Michelle_x schreef:dus als hij nu onder een simpele (zweet) fleece deken staat en als hij naar buiten gaat daar een 0 grams regendeken over kan ik hem volgende week gewoon een 300 grams op doen?
offtopic;
Heb de deken van queenofdark (?) overgekocht, ik geloof dat we morgen het geld op jou rekening stortten of heb ik het mis?
. Een zweetdeken + 0 grams regendeken kan je echt niet vergelijken met een 300 grams winterdeken hoor! 
) nu wel veelste veel...
ze staan in kassen dus dat telt wel mee, als het nog een paar graden warmer word gaan ze helemaal bloot.