Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miej_monty schreef:zolang je steeds dezefde deken op hebt passen ze zich wel aan aan de deken..
als het nu kouder word en dan weer warm en dan met verschillende dekens gaat wisselen is juist slecht voor ze..
&& mirgino.. mijn pony is nooit warm als ik dr op stal zet.. ze heeft nog erg weinig haar voor de tijd van het jaar..
het is wel warm maar als het ook maar iets waait staat ze gelijk in de wind..
het is soms wel 23 graden.. maar niet de hele dag.. en ga egt niet om de dag knooien met deken op deken af..
ze heeft al vanaf oktober een deken op en is niet anders gewend meer nadietijd..
als het strax 's nachts minder koud is haal ik hem er ook wel af..
maar het word vanaf zaterdag al weer minder weer..
als je nu de deken af doet .. en hem dan weer op zijn ze aan de temperatuur gewend..
dan worden ze juist ziek
miej_monty schreef:zolang je steeds dezefde deken op hebt passen ze zich wel aan aan de deken..
als het nu kouder word en dan weer warm en dan met verschillende dekens gaat wisselen is juist slecht voor ze..
Spirit schreef:Overdag zonder, 's nachts zomerdeken.
_June schreef:Ik heb mijn zomerdekentje gister voor het eerst afgelaten.
Maar nu ik de vooruitzichten bekijk http://www.weathernews.nl (erg fijn, weer bekijken op je postcode) begin ik toch te twijfelen. Het is volgende week maar 16 graden, 's nachts weer onder de 10 graden...
_Tanja_ schreef:Bij mij staan ze ook al een paar dagen zonder deken, ook snachts