Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Snoevie schreef:bij mijn pony ligt de 200 grams er nog op.
daar voelt ze zich prima bij,niet te warm,niet te koud.
en dat ik het nu koud vind betekend niet dat zij het koud heeft.
ik voel af en toe even en dat gaat prima.
tamaramt,je hebt er nu 570 grams op,wat is het maximum tot wat je gaat qua vulling?
want de komende maanden gaat het nog een stuk kouder worden als het nu is.
parouscha schreef:Brr wat was het vanacht koud zeg!
Voor de mensen die ze geschoren hebben, vinden jullie 350 grams met hals eraan te koud?

Sjuimpje schreef:Ik heb vandaag een heerlijk relaxt bosritje gemaakt, voor zijn doen had hij amper spanning. Ondanks de kou was hij echter toch heel flink bezweet, ik heb hem thuis gelijk goed gewassen en morgenochtend gaat het mes er in

tamaramt schreef:parouscha schreef:Brr wat was het vanacht koud zeg!
Voor de mensen die ze geschoren hebben, vinden jullie 350 grams met hals eraan te koud?
ja dus, de paarden bij ons op stal die geschoren zijn staan nu met minimaal 500/600 grams
maar dit is per paard verschillend
mijn ongeschoren paard stond gisteren koud onder de 350 grams dus heb nu de 570 grams opgelegd

parouscha schreef:Dat was met mijne ook zo, even intensief draven en het schuim stond overal met die dikke vacht.
Nu ze geschoren is niet meer, echt ideaal!
Sjuimpje wat zou jij opgooien bij een geschoren paard, heb dus momenteel 350 met hals erop liggen, wheaterbeeta orican van 350/360 grams

Djilan schreef:Even vraagje, jullie zijn nu flink aan de grammen zie ik. Halen jullie er ook weer dekens af (zeg van 500gr naar 300gr) als het volgende week inderdaad ineens weer 13 graden wordt?