Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bonny4life schreef:ff by the way en beetje offtopic..
omdat mn pony zoveel schuurplekken heeft smeer ik of met baby olie of antiklit bijna elke dag, werkt wel maar nu rondom de schuurplekken smeer ik ook weleens wat (per ongeluk) maar ik heb nu het idee dat het daar een beetje ophoopt met vet(poets je er ook niet makkelijk af)..je ziet het niet maar je voelt het,er zitten kleine bultjes lijken korstjes maar zijn het niet want als je het eraf krabt is het vettig,dus ik denk dat het geirriteerd is ofzo.. wat zal ik doen? stoppen met smeren of minderen met smeren of gewoon niks meer smeren? bedankt alvast voor reacties!
Bonny4life schreef:word je deken dan niet heel erg vet? ik ga ook stoppen met waar ik nu mee smeer ja.
Kitty1 schreef:Ik heb even in je profiel gekeken en je pony ziet er niet afwijkend uit hoor... superpassende deken moet te vinden zijn. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnaie kijken maar als je er geld voor over hebt gaat het echt lukken. Ik ben echt een pietje precies, van 1 lelijk plekje op mijn paard ga ik al uit mijn dak!
Perla schreef:mijn paard ook daarom smeer ik vaseline gaat het niet open schuren