Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
MelissaV schreef:Ik heb vorig jaar al mijn pony zijn winterdekens (NIKA dus) overgekocht van een bokker en gebruikt afgelopen winter en het zijn dekens die hun prijs waard zijn Ik heb nooit last gehad van de waterdichtheid en de dekens zijn zeker niet slecht, al zijn duurdere dekens kwalitatief beter. Winterdekems vind ik dus niks mis mee, ik stapelde vaak en ze bleven altijd goed liggen etc. Alleen heb ik al deze dekens verkocht omdat mijn pony een maat groter nodig heeft en de regendeken die ik nieuw kocht was niet waterdicht.. Op z'n ergst haalde ik hem uit de wei met zelfs z'n vacht nat. Hier heb ik voor gebeld, ze waren er zeker niet blij mee maar ik heb de deken wel terug mogen sturen. Mijn ppny staat 24/7 buiten en ik vind het erg belangrijk dat hij ook daadwerkelijk droog blijft dus nu heb ik geïnvesteerd in kwalitatief betere dekens.Iemand ervaring met Nika dekens?
Ayla schreef:Ik ben erg benieuwd hoe de Horseware liners bij andere pony's/paarden vallen, dus als iemand foto's heeft..
MoniekV schreef:Nies_ schreef:Zulke dekens moet je niet op je paard willen leggen. Laat hem dan gewoon zijn natuurlijke deken aka wintervacht houden.
Zo is dat. Als je geen geld uit wilt geven aan dekens dan laat je je paard gewoon zijn wintervacht houden, is nog gratis ook
Beloven schreef:MoniekV schreef:
Zo is dat. Als je geen geld uit wilt geven aan dekens dan laat je je paard gewoon zijn wintervacht houden, is nog gratis ook
Want de enige goeie dekens zijn van rambo en amigo ofzo? Yeah right