de (geschoren) pony staat al vanaf de winterperiode onder 400 gram en mijn ongeschoren paard onder een 300 gram
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toad schreef:tis toch gek, mijn geschoren shet staat nu onder een 150 grams, en gisteravond toen het vroor heb ik nog gevoeld, hij voelde lekker warm onder de deken. Dus volgens mij is zo'n 350 grams nooit nodig. Ja, bij min 10 mss.
merel_gomez schreef:Suziej schreef:250 + 400 = 650, met nog een beetje van de zweetdeken.
oke
.
magic_lover schreef:mijne staat ook al in d'r zomervacht.
het word trouwens volgende week 18 graden..... voor de mensen die hun paarden onder +/- 700 gram hebben staan nog

Saskiaatje schreef:magic_lover schreef:mijne staat ook al in d'r zomervacht.
het word trouwens volgende week 18 graden..... voor de mensen die hun paarden onder +/- 700 gram hebben staan nog
700 maar? Ben je gek? Hallo, het is echt 5 graden, ofzo. Gooi d'r maar 800 op hoor.
Dat jou paard nou eenmaal met niets opstaat wil niet zeggen dat alle paarden dat moeten/kunnen. Suziej schreef:Jaa hé laat je paard het lekker koud hebben.Dat jou paard nou eenmaal met niets opstaat wil niet zeggen dat alle paarden dat moeten/kunnen.

Waratje schreef:Suziej schreef:Jaa hé laat je paard het lekker koud hebben.Dat jou paard nou eenmaal met niets opstaat wil niet zeggen dat alle paarden dat moeten/kunnen.
Och, ik schat dat de meeste paarden die in dit topic worden genoemd met deken, best met minder kunnen dan ze ophebben. Heel veel zouden waarschijnlijk zelfs gewoon zonder kunnen.