Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Nies_ schreef:Verschilt per paard en wat je wil.. Ik heb het liefst Bucas en mijn paard gelukkig ook. Bucas smartex ademt wel beter dan rambo.
IngridM schreef:Welke maat heb je besteld voor welke schofthoogte? Dit is de Bucas op mijn pony, met de te grote hals en zoals je ziet valt hij bij hem wat ruimer aan de achterkant. Maar verder sluit hij mooi aan en ik heb hem liever wat te ruim dan te krap.Zelfde als ik dus Ayla. Ben heel benieuwd hoe ze bij mijn shet gaan vallen!
Ayla schreef:Welke maat heb je besteld voor welke schofthoogte?
IngridM schreef:Ah oké, ben benieuwd. Op de foto lijkt het wel mee te vallen maar hij was wel echt heel ruim aan de onderkant van zijn hals. Maar ik zag in een tabel op de paardendrogist site dat ik eigenlijk een XXS had moeten bestellen dus ik heb me een beetje verkeerd laten informeren (niet door de paardendrogist). Dus ik heb goede hoop dat de XXS wel past haha.Ayla schreef:Welke maat heb je besteld voor welke schofthoogte?
De 122 van Bucas en de 130 van de Bravo. Bravo is er niet kleiner (tenministe niet bij paardendrogist maar die vrouw van de paardendrogist zei dat deze misschien toch wel gaat passen, dus gewoon even proberen)
Hij is 99 cm, misschien ondertussen 100 maar hij meet van midden borst voorkant t/m midden achterbeen 122 cm. Ik heb een Bucas van 122 die perfect zit, maar heb wel eens andere Bucas gepast met die maat en die pastte niet.
Ik vind die hals nog wel enigszins meevallen, zo heeft hij/zij wel ruimte om naar beneden te gaan met zijn/haar hals. Aan de voorkant ziet het er mooi uit, achter inderdaad erg ruim.