[INFO]Voor alle vragen mbt scheermachines

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mizsz_Kitty

Re: [Centraal]Voor alle vragen mbt scheermachines

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:45

Klopt die heb ik ook besteld. Maar onderaan waar je het product kiest staat duidelijk 1-2 mm en dat is ook wat ik helaas ontvangen heb....Mag hem gratis retourneren

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:46

Afbeelding

Het is idd heel onduidelijk.Hier staat duidelijk aangegeven incl 3 mm scheerkop en in de omschrijving staat incl 1 mm scheerkop.

Afbeelding

Afbeelding

Maar de 3 mm staat toch 2x duidelijk vermeld dus de 1 mm lijkt mij een foutje.
Ze zullen toch echt de 3 mm moeten leveren, lijkt mij.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:55

Heel eerlijk ik zou kijken of je reclame kan melden ergens, want volgens mij val dit onder misleidende reclame wat dus volgens de wet al niet mag. ;)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 23:01

Ik neem aan dat het gewoon een fout is, want voor hun maakt het weinig uit wat voor scheerkop er op zit lijkt me.
Ik heb hem in Duitsland besteld bij Zooplus, daar was hij toen het goedkoopste, incl extra scheerkop en set opzetkammen.Zelfde tekst en gewoon de 3 mm er bij.
Ik zou deze screenshots ff mailen, denk dat je dan gewoon de 3 mm kop krijgt hoor.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 09:14

Ik heb er gisteren ook nog weer achteraan gemaild, dus dan weten ze dat er meerdere klachten hierover zijn. Ik was ook echt in de veronderstelling dat er 3 mm bij werd geleverd! Het staat er echt heel onduidelijk!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:25

Mijne wordt vanmiddag tussen 2 en 6 afgeleverd, zal dan ook wel niet goed zijn. Dan ga ik ook gelijk even mailen.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 15:26

Ik heb een mail terug, heel vaag..

Citaat:
Onze excuses voor het ongemak.

Helaas staat dit artikel momenteel nog verkeerd aangegeven.

Wij hebben echter het artikel alsnog toegestuurd en deze levering zal binnen 1-3 werkdagen geleverd worden. Deze levering hoeft u natuurlijk niet te betalen.

Krijg ik nu nogmaals het scheerapparaat toegestuurd met de juiste messen of krijg ik nog een set 3 mm messen? Ik zal het wel zien als het binnen komt.. :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:42

Heb de Moser max 45 ook besteld.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:27

Naath86 schreef:
Ik heb een mail terug, heel vaag..

Citaat:
Onze excuses voor het ongemak.

Helaas staat dit artikel momenteel nog verkeerd aangegeven.

Wij hebben echter het artikel alsnog toegestuurd en deze levering zal binnen 1-3 werkdagen geleverd worden. Deze levering hoeft u natuurlijk niet te betalen.

Krijg ik nu nogmaals het scheerapparaat toegestuurd met de juiste messen of krijg ik nog een set 3 mm messen? Ik zal het wel zien als het binnen komt.. :)

Ik heb hem ook binnen met de 1mm scheerkop. Ik heb gelijk gemaild of ze de 3 mm scheerkop los na kunnen zenden, ik ben benieuwd.

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:05

Ik heb gemaild dat de omschrijving niet duidelijk is en gevraagd wat ontvang ik nu als ik dit bestel.

Het antwoord wat ik terug kreeg was alweer zo wazig, dat de 3mm erbij zat.

Ik ben bang dat als ik ga bestellen dat ik het alsnog verkeerd ga ontvangen omdat de mailtjes zo slecht beantwoord worden.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:47

De 3 mm zit er bij mj niet hij. Volgens de omschrijving zou dat wel
moeten. Vandaar mijn verzoek om die nog na te zenden. Heb al
netjes een mail teruggehad dat mijn vraag in behandeling is.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:05

Ik vind vandaag in mijn paardenzooi thuis een oude Moser Avalon terug. Had geen idee meer dat ik die had en heb hem denk ik al 10 jaar niet gebruikt, maar hij doet het nog prima. De messen lijken ook nog heel scherp. Althans, hij gaat moeiteloos door het kleine stukje haar dat mijn paard nog heeft (is 2 weken terug geschoren), maar het resultaat os nogal streperig... Weten jullie wat er aan de hand kan zijn? Zijn de messen toch bot of zijn ze gewoon te grof? Het zijn de standaard messen die bij de set horen.
Afbeelding

Oh, en kunnen de (brede) messen van de Avalon op de Max45? Ik heb er vanmiddag niet aan gedacht en nu liggen de apparaten op stal -O-

Eb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:21

Bamii schreef:
Euforie schreef:
Vraagje over de scheerkoppen van de moser max45. Ik heb er nu gewoon een standaard scheerkop van 3mm op zitten. Maar ik las volgens mij dat er dus ook bredere/grotere scheerkoppen opkunnen van 3mm, zodat als je een paard scheer, je toch wat sneller klaar bent dan met de kleine scheerkop. Nu heb ik me al suf gegoogled maar ik kom er maar niet aan uit.
Heeft iemand misschien foto's, linkjes, tips? Ik weet niet waar te zoeken.

Alvast vriendelijk bedankt :j

https://www.macrovet.nl/adis-showedge-3 ... erkop.html Denk dat die 0.2mm verschil tussen een gewone 3mm en deze geen verschil maken, dat zie je toch niet.

www.kleinhesselink.com/scheermessen-en- ... ard/53/890
Dat is toch breder? Alleen 2,5 mm iov 3...

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:30

Mrijn schreef:
Ik vind vandaag in mijn paardenzooi thuis een oude Moser Avalon terug. Had geen idee meer dat ik die had en heb hem denk ik al 10 jaar niet gebruikt, maar hij doet het nog prima. De messen lijken ook nog heel scherp. Althans, hij gaat moeiteloos door het kleine stukje haar dat mijn paard nog heeft (is 2 weken terug geschoren), maar het resultaat os nogal streperig... Weten jullie wat er aan de hand kan zijn? Zijn de messen toch bot of zijn ze gewoon te grof? Het zijn de standaard messen die bij de set horen.
[ [url=m/xOuiYB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh, en kunnen de (brede) messen van de Avalon op de Max45? Ik heb er vanmiddag niet aan gedacht en nu liggen de apparaten op stal -O-

Je Scheert niet tegen de haargroei in en dat levert deze strepen op ;)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:59

Antwoord gehad van zooplus, heel netjes dit!

Wij sturen u per omgaande een scheerkop van 3mm toe. Om boekhoudkundige redenen is er ook bij deze nalevering een rekening gevoegd. Deze kunt u negeren indien u de oorspronkelijke rekening inmiddels heeft betaald.

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 17:34

-

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 22:48

Ik heb de juiste moser binnen en uitgeprobeerd! Wat en topding. Voetjes zijn al kaal en een klein stukje buik. Zaterdagochtend de rest

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 23:02

Ik heb de groene besteld, limited edition incl 3mm kop en onderhoudsolie. Ben benieuwd!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 09:59

Die heb ik inderdaad nu ook.
Stalhoudster verklaarde me wel wat voor gek dat ik heel paard er mee wil gaan doen, maar denk dat het niet heel veel meer tijd kost dan een groot apparaat.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 12:06

Duurt wel wat langer hoor maar hey ziet er wel super netjes uit! Mijn shet verleden week helemaal mee gedaan, afgelopen week groot paard en komende zondag nog een grote

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 13:09

Macrovet schreef:
Sterrenpony schreef:
Een vraag aan de Heiniger kennis onder ons.
Vorig jaar de Heiniger Progress gekocht en vandaag na de 4e keer ermee te gaan scheren stopte de machine er spontaan mee zonder enige verklaarbare rede. Elke 10a15min doe ik het netjes opnieuw in de olie ect. vandaag nadat ik op de helft was van het scheren van mijn pony en het apparaat uit had gezet op de olie er op te doen wou de machine vervolgens niet meer aan. Nu zn 5uur verder krijg ik het nog steeds niet aan de praat en geen idee wat nu te doen. Ik heb het bedrijf waar ik het gekocht heb al een email gestuurd en zal ik morgen telefonisch contact mee opnemen.

Mijn grote vraag is eigenlijk aan jullie, Heiniger geeft zelf 1 jaar garantie op hun machines en laat dat jaar nu net met 3weken zijn verstreken.
Hoe is jullie ervaring met Heiniger, hun garantie en hun service? Na 4x het scheerapparaat gebruikt te hebben mag het niet kapot zijn vind ik, het lijkt erop dat het de motor is die de geest gegeven heeft.

Het beste kun je de Heiniger ter reparatie aanbieden. Is een bekend probleem met een bepaalde serie van de Heiniger Progress. Het motortje en de print zijn stuk en moeten beide vervangen worden.
In onze ervaring lost Heiniger dat netjes op.

Ik heb vandaag al bericht terug gekregen en het was inderdaad zo dat de print door gebrand was. Heiniger heeft er op hun kosten een nieuwe print en motor in gezet. Dus ik ben blij en heb morgen of maandag mijn scheerapparaat terug.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:27

IngridM schreef:
Duurt wel wat langer hoor maar hey ziet er wel super netjes uit! Mijn shet verleden week helemaal mee gedaan, afgelopen week groot paard en komende zondag nog een grote

Heb je een foto :o

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:23

Ja hoor,

Mijn shet:
Afbeelding
Op de voorbenen zit ijsklei :-) dus niet lelijk haha

Andere paard:

Afbeelding

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:34

Mizsz_Kitty schreef:
Die heb ik inderdaad nu ook.
Stalhoudster verklaarde me wel wat voor gek dat ik heel paard er mee wil gaan doen, maar denk dat het niet heel veel meer tijd kost dan een groot apparaat.

Ik doe die van mij er in 1,5 uur mee. Werkt prima! Inmiddels die van mij al 6 keer helemaal ermee geschoren en elke 2 week de benen en hoofd en nog altijd in super staat.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:36

Super netjes!

Bezorging van mijn Moser is vertraagd :n Die komt vandaag niet meer binnen aangezien ik hem bij een post nl punt wilde laten bezorgen.